måndag 3 oktober 2011

Den 26 september

Idag så hade jag jättekul i Husses och Mattes säng, vad jag busade och skällde. Matte filmade mig så jag gjorde mig till.


Sedan kom Tina och Pontiac vi skulle till skogen igen. Hämtade upp Ulla på vägen. Jag sov hela vägen dit sedan blev jag pigg igen. Jag jagade P som attan han blev så arg på mig , trodde han skulle bita ihjäl mig. Jag blev så rädd pep som en liten gris, sprang till Ulla hon tog upp mig. Tina  skällde på Pontiac, så han blev snäll igen. Envis och glömsk som jag är så jagade jag honom igen.Vi hamnade i en pöl som var för stor för mig, började frysa och blev trött. Så Matte gick till bilen vi hämtade en varm och go filt som Matte virade om mig i. Därefter fick Matte bära mig hela tiden för jag var så trött. Det fanns så mycket svamp trodde aldrig de skulle sluta plocka.

DSC03198
DSC03197
DSC03205
Nu ser jag Pontiac
DSC03212
Pontiac tycker jag är jätte jobbig, så han flydde upp på ett stort berg
DSC03236
DSC03247
När jag kom hem åt jag lite busade en stund sen somnade jag bland mina leksaker. Bäst att sova till Husse kommer , för då måste jag ju busar med honom.

Inga kommentarer: