måndag 3 oktober 2011

19 September

DSCN2774
Idag var husse inte så glad i mig väckte honom halv sex busade bet honom i örat (det gjorde visst ont) för han skrek till på mig men jag lyssnade inte.
Då fick matte ta mig men jag blev inte lugnare utan vi gick upp och vi busade i köket, efter en stund tog Matte ut mig för att kissa och det gjorde jag, hon sa att jag var duktig .
Husse var inte arg länge för han pussade mig när han åkte till jobbet, var glad jag blev.
Matte och jag la oss att sova 2 timmar jag var sååååå trött.

DSCN2825 (2)
När vi vaknade skulle vi ut igen jag hade så roligt sprang ifrån matte runt Mattes bil det var så kul, vågar nu springa lite längre för jag vet att Matte hämta mig.
Men sen gick vi in och matte duschade jag satt en bit ifrån, då fångade Matte upp mig och jag blev så blöt, kletade in något som heter schampo, det luktade jättegott.
Fick Husses stora blåa handduk om mig för jag frös, sedan kramade Mattte mig och torkade mig torr. Ligger nu i Mattes knä nu och sover.

DSCN2831

Inga kommentarer: